papatya122 merhaba benim oğlumda Eylül 2018 doğumlu 1 e başladık bizde. Benimki yazın öğrendi okumayı onda sıkıntı pek yaşamıyoruz ama küçük kalıyor sınıfa göre ve hakkını arayamıyor. Herkes bu süreçte birşeylerde sıkıntı yaşıyor sanırım. İki harflileri birleştirmeyi öğretmeye çalışın önce isterseniz. An, in, it gibi Hepimize Allah kolaylık versin gerçekten 1. Sınıf bence annelerin en çok zorlandığı sene