Test yaptım bugün kan da verdim negatif dün olmam lazımdı 30günde bir net oluyorum günü gününe kadıklarıma ara ara kramp giriyor ve göğüslerim ağrıyor dolmuş bayağı adet belirtileri ama adet olmadım soğan suyu falan mı içsem en son korunmasız ilişki olalı bugünle beraber 10 gün oluyor gebelik olsaydı çıkardı demi ? geç döllenme olabilir diyorlar ama olsaydı çıkmaz mıydı kafam karışık