irosiva Yenidoğandan beri hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum çünkü uyuyordu ama bu son iki aydır gece 850 kere uyanıyo 21. Ayda uyku gerilemesi var mı ya öğlen uykusunu bile kısalttı
gltkntugce irosiva uyku gerilemesi 24. Ayda var diye biliyorum diş ya da başka bir sıkıntısı olabilir
Fincan 20 ay olmak üzere sabah 7 30 da kalkıyor öğlen uykusu diye bi şey kalmadı ta 3 te zor uyuttum bugün 🙊 uykuya çok zor dalıyor ve uyumak istemiyor
gunes25 Şuan 21. Aydayiz ve dediğin gibi resmen gece sürekli ayakta neden anlamıyorum bı sıkıntisi mi var yoksa normal mi anlamıyorum
irosiva Dygny23 çok şükür düzeldi 24. Aydan sesleniyorum yine hep aynı rutinleri korudum uysa da uymasa da şimdi daha iyi çok şükür
irosiva Dygny23 2 ay kadar falan sürdü rutin olarak da işte bez değiştir tulum giy iyi geceler koklaşması emzik uyuma öyle aman aman bi rutin yok ama yakın zamanda kitap okuma eklemeyi düşünüyorum