Merhaba anneler kızım 1 aylık. Gece 2 de uyanıyor ve sabah 11 e kadar ağlıyor. Uyumuyor ve yemiyor. Yediği de 20 ml 30 ml mama süttümüde silikon uçla içiyor meme ucum yok. Yoğun bakımda yattığı için verdik orda ondan sonra memeyi tutmadı. 3 gündür kakasını da yapmamış. Sma comfort kullanıyorum. Gazı çok oluyor çıkarıyorum ama yine aynı. Dün gece 2 de. Başladı bu saatte yeni uyudu. Uyumada kucakta sallana sallana emzikte tutmuyor zorla veriyorum uykuluyken tutuyor. Yapılmaması gereken ne varsa yaptık ama yine hemen uyanıyor. 2 gündür uyumadım 0 uyku. Dua açıyorum uyuyor. Çok iç çekiyor ben nerde hata yapıyorum. Tek başımayım kocamda uyuyor bakmıyor. Belim kopuyor artık. Bir mememde süt gitti tek memeyle süt veriyorum nereye kadar bilmiyorum. Lohusalığım çok ama çok kötü geçti travma yaşadım desem yeridir. Çocuğun düzeni bu yüzden kötü. Biberon silikon uç her şeyle içiyor. Sarılıktan dolayı yattı 8 gün 23le. Kaynanamlar yüzünden oldu. Yani ne desem boş. Ne yapmam gerekiyor.