Bebeğimi emziriyorum ama bazı akşamlar memeyi reddediyor ve sadece biberon istiyor. İlginç şekilde sadece akşam oluyor bu. Bazen sağıp veriyorum ama bazen de mama gerekiyor. Tek kullanımlık veya az gramajda mama satılıyor mu bildiğiniz? Malum mamalar çok pahalı ve aldığımızı bitiremiyoruz. Boşuna çöpe gidiyor :( bu israfa da üzülüyorum