Sksjsjjsks Bende yemin ederim ya benim de kaynım kaza geçirdi bi onda tetiklendim sonra kaynanam rahatsızlandı onda da tetiklendim sonra ben kan vermeye gitmiştim rutin olarak abi böbrek değerlerim yüksek vs çıktı tabi benim ağrım sızım yok haa böbrekten önce kistm vardı yumurtalıklarımda ona üzülmüştüm baya da ilaç kullanmıştım o ilaçlar değerleri yükseltmiş sorma doktorlar beni biraz korkutunca altıma sıçtım sonra bu seğirme başladı internete de baktım temelli korktum 🙄 ilacıma geri başlayamıyorum anksiyetem yüzünden onu içmeye bile korkuyorum 🙄 Ağustos ayında antidepresanımı doktor yazmıştı içmedim korkudan içseydim kendime gelirdim diğer antidepresan kullandığımda da doktordan habersiz bırakmıştım