Kızlar ben sleepy bebek bezi kullanıyorum. 1 numara kullanıyorduk ama artık sıkmaya başladı bebeğim 5.5 kilo oldu. Size sorum 2 numara 3-6 kilo, 3 numara 4-9 kilo. Benim hangisini almam gerekiyor? 2 numarayı eltimden denemiştim sanki o da 1 numara gibi aralarında çok bi fark yok