2 yaşına girecek oyuncak oynuyoruz sen salla,sen oyna diyor, resim yapıyoruz sen boya çiz diyor, etkinlik kitabı yapıyoruz sen yap diyor. Yapmazsam kendini yerlere atarak ağlıyor. Bunlar senin sana aldım sen boyayacaksın diyorum istemiyorum diye fırlatıp atıyor. Bir odaya gidecekse elimi tutup zorla beni de götürüyor birlikte diye ağlıyor. Sizde de bu durum var mı 🙄