Benimki di 20 aylıkken öyle yaptı, sonra emziği koparmış görünce aaa bu emzik kopmuş dedim şaşkın bir şekilde oğluma . Tüh evde başka emziğimiz de yok dedim bu emilmez artık kopmuş yırtılmış dedim
Her istediğinde emziğini getirip annecim bak kopmuş istersen em ama emilmez dedim😂😂 bir iki gün emziği atmadım böyle o ara ara sordu ben de annecim hani ısınmıştın koptu ya diyip hatırlattım en son istediğinde yine gösterdim hadi ver de çöpe atalım artık bu emilmiyor dedim sonra çöpe attık birkaç hafta ara ara sordu sonra unuttu. Emziği bıraktıktan iki hafta sonra gece krizleri başladı emzik için hazır değil miydi acaba dedim sonra gidip yeni emzik aldım ama emmedi kendisi sonra o krizleri de bir iki ay sürüp bitti hatta bir ağrısı mı var diye doktora bile götürdüm ama bir şey çıkmadı
Bence emzikten sonra uykuya geri dönmesi zorlaştı sonrasında alıştı diye düşünüyorum