Yeni_anne09
Kız erkek farketmeksizin kesinlikle barbie oynamalı.
Hem hayal gücünü geliştirir , hem de sosyalleşmesine katkı sağlar😊
Ayrıca arkadaşları geldiğinde de birlikte oynayabilirler.
Sadece benim farkettiğim bir şey var
Barbie evcilik çok oynayan ve seven (bazı) kız çocukları bunun dışına pek çıkmak istemiyor.
Mantık gerektiren oyuncaklarla vakit geçimiyor.
Mesela arkadaşımın kızı , kızımla oyuncak bebek gibi oynuyor. Emziğini alıp gel kızım tatile gidiyoruz falan yapıyor
Benimki de minik montessori oynuyor daha🤣
Yani bence oynatırken sınırlı süreli olmalı
Puzzle da yapmalı evcilikte oynamalı gibi