ysmntrnn 20 günlükten beri bu şekildeyim. Eşimin mesaisi yoğun, çoğunlukla tekim. İlk başlarda çok korkmuştum tek kalmaya, sonra fark ettim ki karışıp yorum yapıp insanı geren insanlar olmayınca daha bile kolaymış. Ha zorluğu olmuyor mu illa oluyor ama inanın çoğu anne bu durumda. Zorlığı da Bebek büyüdükçe azalıyor.