silaa66 bebeğim 1.5 yaşına girdiğinde her emzirmede yakında büyüyeceksin o Zaman sütun tadı değişecek sütü memeden değil bardaktan içeceksin diye ona anlatmaya başladım. 2 yaşına geldiğinde de kesmek istediğim gün sirke sürdüm yüz ifadesi değişti diğer memeye yöneldi aynı şekilde tadi alinca geri durdu. Ne oldu sütun tadı mı değişti dedim evet dedi.. ama sen buyumussun dedim . Ertesi gün doğum gününu kutladık.. o gece bir defa uyanıp süt istedi tamam tuvalete gidip geleyim dedim sirke sürdüm yine.. tadı alınca ağladı biraz sarıldık uyudu.. bir daha emmek istemedi arada gelip baktı gitti o kadar.. bu arada benim oğlum meme bağımlısıydi yani saat başı emerdi gece gündüz.. konuşmanın faydası olduğunu düşünüyorum