bisenakillisinzaten 3 çocuklu anne olarak çok zor onu belirtiyim jdjsje benimkilerin arasında birer yaş var sanırım ondan çok zor ama arkadaşa gerek duymadan üçü birbiriyle çok güzel oynuyor bu artı şuan 4 3 ve 1 yaşındalar rahatladım diyebilirim şimdi üçüncüye cesaret edemezdim diye düşünüyorum.