Kızlar bebeğim yaklaşık 1 haftadır sürekli kusmaya başladı fışkırarak da kusuyor azar azar içindeki dışına çıkıp rahatlayana kadar devam ediyor , gazını çıkardık kakasını da yapıyor 2 güne 1 , reflü yatağımız var doğduğundan beri orada yatıyor ,gazını çıkarmadan uyutmuyorum 10 dk bekleyip öyle yatağa koyarım hep .. sürekli huzursuz kucakta durmuyor ve kendini kasıp kusturuyor ne yapacağımı şaşırdım bir ara düzelir gibi oldu sonra yine başlıyor , başka şikayetimiz yok, burayı okudum bu aylarda çok kusan var boş yere hastaneye götürmeyelim dedik , geçmiyor yani hiç rahat değil sürekli içindekini çıkarmak istiyor , boğazı kızarmış öksürüyordu hapşırıyordu 2 gün sonra burnunu sürekli temizledim geçti şimdi o konuda bir sıkıntısı yok ,enfeksiyon mu kaptı mideden bilmiyorum hafta sonu diye götüremedim acil de pek bilmiyor zaten napacağımı şaşırdım uyku bile uyumuyor