Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 36 günlük sadece anne sütüyle besleniyor. Yaklaşık 2 haftadır sütüm tazyikli geliyor ve ne denediysem önleyemedim. Son birkaç gündür de memede kendini geri itmeye başladı, gazını çıkarıyorum ama kıyametleri koparıyor. Meme reddi yaşayacağım diye çok korkuyorum. Ne yapmam gerekiyor bir öneri de bulunabilir misiniz?