mennccaa Kızlar yanlışlıkla çamaşır makinesine emzik girmiş ve yıkandıktan sonra kıyafetin içinden düşünce gördüm çöpe mi atiyim kaynatıp mı kullanıyım phlips avent
miniksercedefne mennccaa ben olsam çöpe atardım. Makinede bir sürü kıyafet yıkanıyor ve çok yüksek sıcaklıkta değil.. kaynatsam da içime sinmezdi
justthecigarette mennccaa 2 li avent emziği geçen hafta 280₺ mi ne aldım. Ucuz bir şey için riske girme bence. Bebek her şeyden önemli