Kışın dışarıda bebeğimi gezdirirken hangisi daha kullanışlı olur? Kar kıyamette çıkarmam zaten ama sahile çok yakınız esinti baya fazla oluyor hangisi daha iyi sizce? Ve içine ne giydiriyosunuz dışarıda astronot ve peluş için ayrı ayrı bilgi ve tecrübenizi paylaşırsanız çok sevinirim.