4 aylık olduğu gün özel bir klinikte oğlumu uyurken lokal anestezi ile sünnet ettirdik 4 saatte bir krem ve yağ sürüyoruz sünnet olalı 3 gün oldu kremler pipisinin üzerinde beyaz bir tabaka oluşturduğu için durumunu göremiyordum bugün o tabaka duşta düştü ve pipisinin başında kabarma olduğunu orayıda yakmış olduklarını sağ tarafında dikişlerinin olduğu yerde diğer taraftan farklı olarak kabarma olduğunu gördüm daha önce bunu yaşayan oldu mu normal mi bu yanıklar pipisinin başını yakıyorlar mı altının ve dikişlerinin orasını tek taraflı yakmışlar operasyon sırasında kanama olduğu için yaktım dediler babasına sizinde böyle oldu mu ?