Hakaninannesi ZmrtDila ben bazen sağdığımda doyuracak kadar çıkmazsa üzerine mama yapıp ekliyorum ama su yerine süt nası olur bilemedim 🤷🏼♀️ bi de mama yapacak kadar süt varsa neden mama yapıyorsunuz direk sütünüzü verseniz daha iyi değil mi
Gokceninannesiiyim ZmrtDila her ikiside tatlı bence yapmayın neden böyle birşey yapıyorsunuz ki mamayı verin sütünüzü biriktirin öyle verin eğer yetmiyorsa
Askpastam ZmrtDila ben verdim bir şey olmadı. Mama yemiyor sevdirmek için yaptım. Ama suyla yaptığımda yine yemedi 😒
ZmrtDila Kilo İçin yapılıyormuş çok küçük kızım moralim bozuluyor Herkez öyle diyor çok minyonnn 2 aylık olcak 3 şubatttaa
Pelin87 ZmrtDila canım herkesin bebeği büyük olacak diye bir şey yok, sağlıklıysa doktor bu durumunda sorun görmüyorsa normal sütünle besle.
ZmrtDila Şimdi yaptım su yerine a.süt koydum Şu an iiii gaz ilacı verdim 2300 4500 dü en son 3 şubat bakıcam. İnş 5 küsür olmuştur 6000 olması lazımmışş dr dedi
nilaylaylay ZmrtDila doktorun yanlış konuşmuş iki aylık bebek 6 olması lazım diye. Biz 3 aylık olucaz daha 5800 olduk ve 3 kilo doğdu kızım. Her ay 1 kilo alması ideal olan
Gokceninannesiiyim ZmrtDila iki aylıkken bebeğim 5.300dü. 3.200 doğmuştu bence bebeğinizin kilosu çok yerinde kafanıza takıp kendinizi üzmeyin 💛
Daisyy ZmrtDila bebeklerin ilk 3 ay 500-1000 gram arası alması yeterlidir senin bebeğin 2 ayda 2200 almış zayıf falan değil doktorunu değiştir
nilaylaylay Ben 30 cc kendi sütümle 30 cc hazırladığım mamayı karıştırıp 60 cc veriyorum. Ama direk süte mama katılır mı bilemedim