birkimse konuda bilginiz varmıdır bilmiyorum ama tahmininizi soruyorum ben kalp hastasıyım kalbi yormamam lazım nabzın çok yükselmemesi lazım bahsettiğiniz alet ne tür bir etki bırakıyor bedende yapıldığı esnada . Sizi böyle nefes nefese bırakan çok yoran birşey mi. İnternetten de bakarım elbet ama kullanan birinin fikrini merak ettim tavsiyeniz üzerine. Çünkü doğum sonra tedavi sebebi kme hicbirsey yapmadım odemden sonrası kaldı. Tabi fazla kilo kalbe de yük zayiflamam lazım ciddi anlamda. Bende bir çare arıyorum