Guzelanne6 Hayırlı sabahlar dilerim arkadaşlar benim 5 günlük bir yavrum var ve sarılık oldumu olcakmı diye tedirgin oluyorurum eşim ve ben ve 2 yaşındaki oğlum da girip olduk ben atlatım ama eşim ve çoçugum daha girip korkuyorum girip olursa felan diye ama çok şükür RABBİM koruyor inşallah diyer yavruma üzlüyorum ama geçti inşallah oğlumkide ve yenidoğan kuzmda bir belirti yok şükür tek gözlerinin içi biraz sarı ya ondan tedirgin oldum emmesi altına işmeside normal huysuzda değil sadece biraz çok uyuyor o kadar sizce belirtisi nedir arkadaşlar yardımcı olun ne olur
Nevrie Guzelanne6 merhaba benimde 14 günlük oğluşum var. Hastanede daha sararma oldu cildine gözleri sarıydı ve aşırı çok uyuyordu ( en büyük belirtti) doktor her bebek fizyolojik sarılık geçirir ama sarılık yani bilirubin oranına bakılıyor özel makineyle. Sonra 2-3 gün tedavi gördük ve doktor taburcu ederken merak etme bol bol emzir, glukoz iyi geliyor onu al ve 40 güne geçicek demişti. Şimdi gözlerde hala sarılık var ama daha iyiz çok şükür
miniksercedefne Guzelanne6 sarılık vücudunda da olur ilerlediyse ten rengi sarariyor. Sık sık besleyin iki saatten uzun aç kalmasın
sekerszkahve Guzelanne6 canım saat falan bekleme uyandır emzir sürekli ben bebeğime öyle yapmıştım yarım saatte bir emzirmiştim uzun uyumasına izin verme uyursada uyandır bol bol emzir Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah
ppzeynep Guzelanne6 Çok fazla uyur. Beslenme saati bile uyanıp emmek istemez. Rengi bayağı sarıya döner.
Guzelanne6 miniksercedefne sık sık besliyorum şuanlık vücudunda yok şükürler olsun da yarın kontrolümüz var inşallah bişi olmaz
gamzeci Biz hastaneden taburcu olurken sarılık yoktu 1 hafta sonra sağlık ocağına gidince gözleri sarı dedi doktor yarım saatte bir emzir dedi fizyolojik yenidogan sariligi dedi 1 ay sürdü benim kızım da çok uyuyor du 1 saat en geç emziriyordum zamanla geçmişti çok geçmiş olsun
kbraalparslann Guzelanne6 Canım benim oğlumda sarılık oldu gözlerinin içi flan sarı oldu , evin güneş alan kısmına yatır yaşadığın şehirde şuan güneş varmı bilmiyorum ama güneşe yatır vücudu güneş alsın ve beyaz ışık en iyisi beyaz ışık altına koy ışık vursun birde şekerli su dudaklarına azcık sür ben hep öyle tedavi ettim . Şekerli su diye bazıları çekiniyor ama bebeğin kan şekeri düşüyor o yüzden de sarılık oluyor Azcık sür bşey olmaz biz hemen atlattık
yasminmomy Guzelanne6 çok uyutmayın en az bır saate bir emzirin yüzünden gözlerin içinden sarılığı beli oluyor boyun kısmında sarılık varsa götürün doktora artmadan
fatmaselbala Guzelanne6 1 ay sarılık yaşamış bir kız çocuğu annesiyim kesinlikle ne yaparsanız yağın o kadar zor uyanıyor ki emmeye uyandıramıyordum taam uyanıyordu memeyi ağzına aldığı gibi uyuyordu yüzü kolları karnı sırtı son sarılık raddesi bacaklarmış zaten mama ve emzirmeyle atlattık ama öyle hemşire ve doktorların dediği gibi 2 saatte bir değil bizde sarılık yoğun olduğu için uyanık buldukça emzirdim emmediğinde sağdım kaşıkla verdim 18 e kadar yükelmişti çok şükür geçti sonra
DevosMom Guzelanne6 sarılığın belirtisi zaten gözlerde ve vücutta sararma ayriyeten de çok faxla uyumadır. Başka belirtisi yok. Hastaneye götürün ve değerine baktırın
birbeyazoglanbirkarakiz Çok uyuması (beslenmek için bile uyanmaz), ten de belirgin sarı renk (özellikle göz içlerinde varsa değer yüksektir), çişli bez sayısının az olması. Bildiklerim bunlar
2cocuk1bebekk Guzelanne6 sana onerim emzir ardindan mama ver yasamis bi anne olarak soyluyorum keske ilk gunler mama verseydim de sarilik icin mavi isikta yatmasaydi..
Tutaste_ Bizde 3 günlüğüz bugun biraz emmemeye basladı emıyo uyuyo hemen oyle olunca saate bire düşüyorum 🤷