Benim bebeğimde biberondan hep öğürüyordu istemiyordu ben o zamanlar mamasını hazırlayıp kaseye koyup kaşıkla veriyordum.Sonra biberona alışınca biberona geçtik.Biberona da anne dışında birisi alıştırmalı eşiniz anneniz gibi.Çünkü bebişler anneyi görünce direk meme aklına geliyormuş