eda54 Uyurken bebeklerin üstüne bişey örtüyor musunuz ? 2 aylık bebeğim var kundak yapıyorum ince battaniye örtüyorum korkuyorum gece ağzına götürür diye siz ne yapıyorsunuz odanın derecesi 23 oluyor sizce uyku tulum mu almalıyım
Aysunnkaya eda54 üstünü örtemiyorum bende kundak yaptım iki ay daha sonra yüzüstü yatırmaya başladım durmadan dönüyor tulum aldım onu kullanıyorum bizim oda çok sıcak olduğu için ince bişi aldım onu kullanıyorum
es6 eda54 benimde kızım 2 aylık ellerini hareket ettirip uyandığı için kundak yapıyorum daha rahat uyuyor ve üstüne ince örtü örtüyorum bi kaç ay sonra daha hareketlenicek o zaman uyku tulumu kullanmaya baslıcam daha rahat olur