Kızlar şunu yaptım işe yaradı dediğiniz bişey var mı. Tam meme reddi sayılmaz ama sanırım olacak. Biberon olayımı kesmem lazım ama öyle yoruluyorum ki kolayıma geliyor. Eds denedik asla kabul etmiyor sondayı dilinin ucuyla itiyor. Şunu sormak istiyorum 1 hafta dayansam sadece emzirerek gitsem az az sık sık ne kadar emdiyse. Mama hiç vermesem acaba acıkır memeye düşer mi. Yoksa cocugu aç mı bırakırım. Mama verdikçe beni emmeyi bırakacak belli yani alıştı mamaya . 2 ay 20 günlük. . Sagım da yapıyorum 30cc anca çıkıyor. Gece emiyor ama bazen o da bende uyuyorm uyanamıyorum. İlk emzirip tatmin olmayınca mama veriyorum. Mama karşıtı asla değilim ama sütüm varken se emzirme olsun istiyorum .