Kizlar günaydin🫳🏻♥️ dünden beri kafam karışık normalde hesaplayamiyordum zaten iyice allak bullak oldu. Gebelik son adet gördüğümüz tarihe göre mi yoksa son adet görmedigimiz tarihe göre mi hesaplaniyor? Ben doktorlara görmediğim tarihi hep dedim bu yüzden şuan hafta olarak yakmış hesaplamisim kadın doğum doktoruna gitsem gelisimine göre çocuğun anlar mı durumu anlatsam? 4 nisandan itibaren hiç adet olmadim 20 Mayıs’ta tam 6 haftalık olduğumu öğrendim