Selam kızlar geçen gün anneannemlere gitmiştim de orada teyzemin sesi kısıktı grip olduğunu ve iyileştiğini söyledi sonra bebegimi falan öptü yani her ne kadar bunla birazcık sinirlensem de eve geldiğimde sanki bebegimi sesi kısılmıştı bu durum sizce normal mi?