kurkmantoluhanimabla yetiştirilme tarzını % 60 derim , çünkü bir çocuk çevresinden gördüğünü anne babadan rol model alarak hareketlerde sergileyebilir şiddeti çok görürse uygulama şansı da çok yüksek , genetik olarak %40 derim kızım uyumlu sadece arada bir oyuncak fırlatma olayı var ama onun dışında bir başka çocukla itme vurma olayı yok gidip sarılıyor kim olursa olsun onu ittiren bir çocukta olsa ona karşı daha sevgi dolu oyun oynamak istiyor , biz of dediğimiz de hemen ayağımızı öpüyor filan bu konuda çok vicdanlı merhametli bir çocuk olduğunu düşünüyorum. Bizde oyuncak attığında onu açıklıyoruz ediyoruz ona karşı bağırma kesinlikle yok sadece hayır çok diyoruz. 2 yaş sendromlu başka çocuklara zarar vermedi. Ben gene de korkuyorum tabiki de vurma olur mu döver mi başka çocuğa zarar verir mi hiç istemediğim bir çocuk huyları olur mu ? Çünkü ablamın kızı çok fena diyorum çok kınadım ama inşallah olmaz.