Mlkhsb Arkadaşlarım merhaba emzirirken ertesi gün hapı kallananınız oldu mu emzirmeye bir süre ara vermek ve sağmak gerekiyormuş ama benim bebeğimm memeye düşkün max 4-5 st emmeden durabilir. Tavsiyeleriniz neler olur? 8st beklemek şart mı emzirmek için
cerenguney_ Mlkhsb ben emzirmiyorum ama geçen ay kullandım yan etkisi çok 1 ay boyunca kanamam oldu cildim bozuldu bence kullanma olucağa varsa olur
asaletsoydangelir Mlkhsb 8 saat beklemeniz gerek önceden sütünü sağ dolaba koy Bn yaptım kızım içmedi meme istedi ve uyku sersemi ile emzirdim şükür bişey olmadı bir kere sadece içti zaten gece aldığım için ilacı sabah sağım yapıp sonra verdim
asaletsoydangelir cerenguney_ bnde olmadı adetime bir gün gecikme ile oldum sizde yan etki yapmış bnde yan etki olarak gecikme ateş kusma halsizlik ateş yapmıştı sadece
rabiaumran İlacı almadan süt sağabilirsiniz beklediğiniz 8 saat sürede de sağdığınız sütü içirirsiniz 8 saat beklerseniz iyi olur ertes 72 kullanmıştım ben bu şekilde
Mlkhsb Biberon hiç kullanmadım daha önce 20aylık. Derdi sütten ziyade emmek çünkü. Özellikle şu sıralar. Teşekkür ederim öneriniz için