Nestle alfamino ( #öneri) mamaya gectim normal mamaya göre daha az kilo aldı alerjik bebekler icin olan mamaların tadı pek güzel değil bebekler zor kabul ediyor ben genelde uykuda veriyorum o yüzden cok icmiyor ama her bebek farklıdır alerjik mamalardan en iyisi tadı bunundu