Leylaaa61 Bebeğim4,5 aylık,dönmüyor,daha doğrusu şöyle yan yatırınca sırt üstü dönüyo ama sadece o kdar,ama hep kalkmaya çalışıyo oturmak istiyo,oturunca çok mutlu oluyo,kucağımda falan oturtunca,oturtsam acaba sıkıntı olur mu?erken mi?destekli yani
zhdeksm Leylaaa61 döner döner merak etmeyin hatta cok cok dikkatli olun. ben de eşime niye dönmüyo dedim durdum bi gün bi baktım yataktan aşağıya sarkmış az daha gidiyodu yatagın ortasından hareket ede ede gitmiş hemde. artık sadece yere bırakabiliyorum orda bile rahat durmuyo yok Tv ünitesine gidicek yok sehpaların ayaklarını bacak arasına alıcak falan 😀
Umay55 Aynı durum bizde de var uykuda bile kafasını kaldırıp oturmak istiyo😂 ama henüz sağa sola dönmüyo bazen yatarken emziriorum o zaman emmek için bi dönüyo o kdr