tazemomm332_ Merhaba emziriyorum bebeğim 2 aylık. Acayip bir boğaz ağrısına yakalandım evde doğal ne yapabilirim. Yada içebileceğim bir ilaç var mı?
zeynepyusufaslan tazemomm332_ bol bol bal yiyin ki yumuşatsın . Sıcak ya da soğuk değil ılık şekilde meyve çayı tüketenişirisniz örneğin elma limon biraz tarçın zencefil kaynatın şifa olsun inşallah
2kedi1bebi Youtubedan osman gönlülal ın emziren annelerin kullanabileceği ilaçları söylediği bir videosu var. İzlemedim fakat işinize yarar bi bakın bence