Secil55 Merhaba canım anneler, Kızım geçen hafta yaşına girdi, 1 yaş aşıkları var ve buna ek olarak 2 doz menenjit aşısı varmış, yaptıran var mı, fiyat vs nasıl oluyor nerde yapılıyor, yardımlarınızı beklerim. 🥰🙏
SinemArasBoran Secil55 merhaba canım 13,14,15,25. Aylarda 4 doz 2 marka önerdi doktorumuz . Bizim en son 25 kaldı diğerlerini yaptırdım . Bexero olan 400 tl civarı nimenrix olan da 280tl civarıydı . Ama hastalık öyle cok yaygın ki eğer maddi zorlamıcaksa öneriyorum
Pcoslubiranne Secil55 ben 16. Ayinda tek doz olani yaptirdim gecen ay.280 liraydi. Elime para gecsin 3 doz olani da yaptiracagim 2 ay arayla 2 dOZ 2.dozdan 1 yil sonra da 3. Doz yapiliyor.Tek dozu 400 lira.
Taila Bende şurada durayım kızım 10 aylık aşılarımızı düzenli yaptırıyoruz oğlum beş yaşında ama unuttum ne aşısı yaptrmıştık ne zaman yaptırmıştık aşı kartını saklamışım kuzumun şimdi kızımada sağlık ocağının yaptığı aşıları yaptırıyorum ama sizin dediğiniz ekstra bişey sanırım fiyat falan dediniz..
Secil55 Taila özel aşı olduğu için fiyat sordum canım, yaptırmakta fayda var ya doktorumuz önermişti ama bundan 3 ay önce falan konuşmuştuk hatırlayamadım tam olarak neler önermişti ama yaşından sonra kısmından eminim ki ısrarla yaşını bekledim
Taila Oğlumunda aşı kartını bi bulayım ben en iyisi oradan ne zaman ne aşısı yaptırdığımızı görebilirm 😊 sanırım hamilelik dosyamda 🤔
Secil55 SinemArasBoran hangi dozları hangi ay peki onu da söyler misin, çok teşekkür ederim, yaptırıcam ben ya, sonuçları hiç iyi değil menenjitin diye okuyorum duyuyorum hep.
SinemArasBoran Secil55 canım 13.ay bexero 14.ay nimenrix 15.ay bexero 25.ay bexero ateş vs yapmıyor ama bu cizelgeyi cocuk doktoruna sor o söler ztn
Minicikeller Canım biz 9. Ay nimenrix bexsero yaptrdik 700 e yakın tuttu. Daha sonra bir yaşında yaptırdık bexsero oda 400 TL tuttu. Bir ay bekle dedi doktor bir yaş aşısı için. Çünkü canlı asiymis bu. 13 aylıkken bir yaş aşısı oldu kızım. Daha sonra da 15 aylıkken bexsero ve nimenrix tekrar yaptırdık. Ama ondan indirim yapıldı 600 e çekildi fiyat normalinde 685. Lira tutuyormus aşıların ikisi birden. Her doktor farklı aylarda farklı dozlarda yapıyor.