Kızlar bebeğim 15 aylık birkaç haftadır gece uykusu diye bişey kalmadı mahvoldum hasta değil bu gecede 1.30 gibi zorla uyuttuğum bebeğim 3 de ağlayarak uyandı ve asla uyutamadım aç değil altı temiz ağrı kesici bile içiremedim artık sinirden ağlamaya başladım çok çaresizim ne yapıcam bilmiyorum