mirooooo öncelikle çok normal, sakin olun. Giydirmenize gerek yok bence ince bir müslin örtebilirsiniz. Calpol 6 saatte 1 verebilirsiniz. Bol bol emzirin. 6 aylıksa su içiyordur bol bol sıvı tüketsin ki kolay atsın. Kontrol edin. Gerçekten inatçı bir ateş olduğunda doktora götürürsünüz. Bağışıklığı güçleniyor. Vücut savaşmayı öğreniyor 🩵