İyi geceler, bebeğim 39 günlük bu gece ağlayıp duruyor uykuya dalmıyor. Gaz çıkarıyoruz çiş yapıyoruz kaka zor yaptık iki gündür yapmamıştı kıvamı cıvık yeşildi mama ağırlıklı besleniyor. Bir de çok hızlı nefes alıp veriyor bu normal mi yani önceden de öyleydi sanki ama bu gece ekstra gözüme battı. Bir sorun yok gibi gözüküyor aslında ama uyuyamıyor ve ağlıyor. Bu dönemlerde böyle uyuyamama sorunu yaşar mı bebekler herhangi bir sıçrama atak dönemi falan mı oluyor acaba?