karagozolmez ben o kadar çok şey denedim ki yürüme arkadaşı vs aldım bebeğim de çok heveslisi ayakta uzun süre duruyordu kanepe kenarında hep geziyordu sürekli farklı ortamlara gidiyorduk park vs falan yani oralarda elinden tutup deniyordum kendi ne zaman isterse o zama yürüyormuş gerçektn doktorumuz da zaten ıyor dedi bi anda yürüyecek destek vermenize gerek yok yürüme konusunda demişti yürüteç hiç kullanmadık bu arada