Merhabalar bu ayın 20 si pazar günü doğum iznim bitiyor. 21 i pazartesi başlamam gerekiyor şuan omzumdaki ağrıdan dolayı tedavi görüyorum. Bu hafta kontrolüm var rapor talep edeceğim doktordan eğer alamazsam ücretsiz izin düşünüyorum.
Sorum şu rapor alabilirsem eğer 21inde mi almam gerekir yoksa daha erken mi yani iznim bitmeden Cuma günümü?
Alamazsam ücretsiz izin dilekçe mi ne zaman idareye vermem gerekir.