Merhaba herkese. Doğum yapalı 26 gün oldu ama son bir haftadır çok kötü kokulu bir vajinal akıntım oldu. Enfeksiyon sanıyorum. Doktorum infex adında bir antibiyotik verdi ama prospektüs de “emziren annelerde süte geçer, emzirirken kullanmayın.” İbaresi var. Bilgisi olan yazabilir mi