bilememolabilir Bebegim 8 ay 13 gunluk daha dişleri cikmadi cikmak uzere son 2 gundur acayip huysuzdu ozellikle dun surekli kulak sac cekme yapiyordu bugun ateşi cikti atesi hep 37.5 da seyrediyor. 4 saatte bir 1 cay kasigi calpol veriyorum ama iştahsızlıkta yapti gorunurde baska.bir sorunuda yok hani hasta olsa anlarim ama hastada degil disten mi acaba ya ustlerden gelcek diş ama bir turlu cikaramadi
asaletsoydangelir bilememolabilir dişlerden dolayı oyle bizde çekiyoruz 🤕yeni uyudu uyuyamıyor kaç gündür
Mircet bilememolabilir 37.5 hafif ateş olarak sayılıyor biraz bekleyin bakalım çıkarsa tekrar ateş düşürücü verirsiniz
bilememolabilir asaletsoydangelir saat 10dan beri ayagimda sallıyorum uyumuyor asla yerine koyuyorum anında uyaniyor tekrar sallıyorum.
asaletsoydangelir bilememolabilir uykuya direnç gösterir normal zorla uyutma Off çok zor kolaylıkla bu diş dönemini atlatlim inşallah 🫂🥺 Yeşil soğan Elma vs soğuk olarak ver iyi gelir rahatlatir
bilememolabilir asaletsoydangelir surekli veriyorim eline havuc yeşil sogan ama artik dunden beri cocuk rahat edemedi ya nasil bir agri yaptiysa. Allah yardimcimiz olsun bugunlerde gecer insallah
asaletsoydangelir bilememolabilir ah hiç sorma 🤦 geçecek inşallah kizim dişleri cikardi azıcık ama tam değil hala dış etiyle yapışık cikarip rahatlasa ya 🥺
defnemomm_ 7 aylik aynı durumdayız 😣😣 Ateş 38-39 oluyor son iki gecedir bilmiyorum diş olmayadabilir , şimdi duş aldırdım ılık suyla calplol verdim kustu napicam bilmiyorum 4 gündür böyle hicbiseu yemio emmek dışında :(
asaletsoydangelir defnemomm_ dış ateşi 38 üstünü bulmaz ağız içi yara varmi bakın olmazsa bir doktora gosterin
betimliyoruzzzz defnemomm_ 38 e kadar diş ateşini kabul ediyo doktorlar ama 38.5 ve üstünü diş ateşi olarak görmeyip hastalıktan dolayı ateş olarak tanımlıyorlar. O yüzden bence doktora gidin. Biz de şuan diş sürecindeyiz 37.7 en fazla çıkıyor
defnemomm_ bilememolabilir evet burun akıntısı da var ve bugün nasıl sabahladım bilmiyorum şuan yine duş aldırdım . İlaç verdi diş değilmiş zaten bu kadarı diş olmamalı tahmin etmiştim:(