Kizlar 5,5 aylik bebegim var yani cok sukur cok uysal bir cocuk gazi ya da kakasi vs yoksa acikmadiysa uykusu yoksa yani kisaca bir ohtiyaci yoksa hic mizmizlanmaz oyle takilir kendi kendine ana kucaginda mama sandalyesinde oturur oyle sagi solu falan izler oyuncagiyla oynar kitap veririm onu inceler, ben de bundan firsat bularak mutfakta o uyanikken islerimi yapiyorum bahceye onun göreceği sekilde cikip sigara iciyorum ailemle bazen goruntulu konusuyorum ama bu süreçte onunla ara ara sohbet de ediyorum gulumsuyorim hep, tabi bunlari aktivite yapmadigimiz full ilgilenmedigim zamanlarda yapiyorum ama bunlari yaparken bile vicdan azabi cekiyorum acaba ilgisiz mi kaliyor uyanik oldugunda full kapasite hep onunla mi ilgilenmeliyim hic bos birakmamaliyim acaba duygusal olarak ilgisiz mi hisseder vs asiri vicdan yapiyorum ama cocuguma tek bakiyorum baska secenegim de yok uyurken de en ufak sese uyaniyor gunduz o yuzden uyurken de is yapamiyorum. Vicdan yapmam normal mi yoksa normali boyle mi olmali ne dusunuyorsunuz?