Maviimom yıllaaar yıllar önce bir program vardı oğluna gelin bakıyorlardı anneler, bi anne soruyor kıza temizliğe nerden başlarsın genellikle diye oturma odası vs falan demişti anne beğenmedi reddetti önce balkondan başlanır pisi kiri temizlenir sonra içe doğru temizlenir en son banyo bırakılır pis suları döktükten sonra bolca suyla temizlenir demişti. Banada mantıklı geldi şahsen önce balkon sonra yavaş yavaş odalar en son banyo😄