efnanveannesi1 Nefesimm_ E bebekten almıştım kaplı ve kapsız şeklinde almıştım kapsızlar çok rahat oluyor göğüs pediyle birlikte kullanıyorum meme ucuda görünmüyor kıyafetten
TulayGeriDon Nefesimm_ normal penye emzirme sütyeni kullanıyorum. Göğüs pedi kullandığım için hem ucu belli olmuyor hem rahat oluyor
RabiaEnsar Nefesimm_ emzirme sütyenleri kullanıyorum iyiki de almışım asla normal südyenleri takamıyorum emzirme döneminde terleme koku vs rahatsız ediyor beni penye emzirme südyeni hayat kurtarıcım
Aerith Nefesimm_ emzirme sütyeni kullanıyorum baya rahat ediyorum. Göğüslerim çok büyüdüğü için diğer sütyenler baya rahatsız ediyor. Bir de emzirirken çok kolaylık oluyor. Üstten klipsleri var açılıp kapanıyor çok rahat geliyor.
Deletedmom_215 Nefesimm_ dagiden almıştım emzirme sütyeni. Bir de pentinin dikişsiz bir sütyeni var onu kullanıyorum.