g-k-s0212 Bademll_eda_ tutmadı benim danam kocaman oldu 😀 artık emmiyor. Alttaki annenin iki çocuğu var 🫣
Aslimelisaberil g-k-s0212 tutmadı Tek çocuğum var Alttaki çocuğunu uyutamadı 2 saattir onu uyutmaya çalışıyor
Cennetim0609 MnkKrtl Tuttu bütün gün temizlik yaptım çok zordu yoruldum baya 😅😅😅 Alttaki anne kaynanasını çok seviyor 😅😅
Winxclub52 crybaby tutmadı seviyorum kocam da kocam :)😀😊 alttaki anne burda deprem olduğu için uyuyamıyor :(😞
MnkKrtl g-k-s0212 hayır değil baş harflerimizden koydum 😃 ama kartal ismini oğluma bizde düşünmüştük bi ara 😂
g-k-s0212 MnkKrtl ahah 😀 olsun. Sağlıkla büyüsün bu arada 🙏😍 Ben adını Kartal koydum maşallah adeta uçuyor 😀 ismini taşıyor 🙈😀