Herkese merhaba 4 yaşında bi oğlum 3 aylıkta bi kızım var, burda postları okuduğum da 3 aylık bebeği olanlar akşam 9 da gece uykusuna yatırıyorlar ama benim 3 aylık kızım gece 3-4 uyumuyor sürekli ağlıyor sabahta 9-10 arası uyanıyor o saate kadar tabi ki iki kez kalkıyor. 4 yaşında ki oğlum da bebekken hatta 3 yıl bitene kadar onu uyutmak bizim için zulümdü resmen uykuyu gereksiz görüyordu güne çok erken başlarsa bile akşam 8-9 da uyursa mutlaka 2 saat sonra cin gibi kalkıp sabaha kadar uyumazdı yani kısaca ben çocuklarım da bu uyku düzenini oturtamıyorum şimdi diyeceksiniz ki sabah 6 da veya 8 de kaldırın çocuklarınızı ama ben okadar yorgun ve uykusuz oluyorum ki bende uyuyorum o saatler de