Akşam üstü geldik hastaneye 24 saat gözlem olacak dedi yatış verdiler serum verdiler kan tahlili haptılar bu saat oldu doktor hala gelmesi yanımıza hemşireye sordurdum tahlillerde kırmızılar var hep diye bi sorun yok demiş doktor nasıl sorun olmuyor kırmızı olunca anlamıyorum ya