Kızlar doğum yapalı tam 40 gün oldu bugün ve dün kırmızı kanamam oldu regl diye düşündüm ama az az devam ediyor. 10 günden fazladır kanama vs. yoktu regl mi değil mi nasıl anlıyacam çünkü kanama az oluyor artmıyor yani . Doktor bana 1 yıl bile regl olmayabilirsin demişti bu kadar erken olması normal mi?