Mmss Bebeğim 3 aylık. Sevgisini tarif dahi edemem siz anneler zaten beni çok iyi anlarsınız. Ama daha yeni diye mi böyle bilmiyorum tırnağına zarar gelsin istemiyorum. Hep bi koruma içgüdüsü. Biraz öksürmeye başladı içim koptu moralim bozuldu direk psikolojik olarak çöktüm. Bende rahat olan annelerden olmak isterdim ama yapamıyorum. Sizce zamanla bu hissiyatlarım geçer mi? Yoksa böyle başlafım hep böyle mi devam eder. Kendimi de psikolojik olarak aşırı yıprattığımı düşünüyorum. Akışına bırakamıyorum hiç bir şeyi. Sadece odak noktam bebeğim oldu onsuz hiç bir şey düşünemiyorum
mehmel54 Mmss kesinlikle geçer bende o rahat annelerdendim eşim çok üstüne düşerdi kızımın asla ağlamasını istemezdi gerçi hâlâ istemez ama eskisi gibi değil o pimpirikli halleri geçti eşimin o halleri geçtiyse herkesinki geçer diye düşünüyorum
gmz5555 Mmss zamanla geçiyor canım merak etme kaygıların korkuların bitiyor soğuk kanlı olmak zorunda kalıyorsun çocuk bu yani yemek yerken boğazında kalabiliyor ona hemen müdahale ediyorsun normal geliyor artık yani
Acemiiianne Mmss Mmss ilk çocuğunuz mu. Benim ilkte oldu ama büyüdükçe geçiyor. Onu koruyorsun ve bu böyle devam ediyor 🥰
Merid-1798 Mmss geçiyor canım merak etme. İlk kızımda üzerine çok düştüm ah öyle olur böyle olur hapşurdu hastamı oluyor diye çok acillere gittim doktorlar gezdim ne kadar çok hangi konuda tedirgin olduysam o başıma geldi. Şimdi ikinci kızım oldu çok rahatım ve çok şükür gayet sağlıklı büyüyor. Kötüyü düşünürsen gelir seni bulur. Arkadaşım mesela o kadar pimpirikliydi ki özellere gitti çok şehir gezdi çocuğun hastalığı yok ama ya olursa diye ve çocuk reflü oldu enfeksiyon kaptı hasta oldu çok zorlu süreç geçirdi. Şimdi 14 aylık çok rahat o evreleri geçti oğlu da mis gibi sağlıkla büyüyor ❤️ zamanla geçecek ama evladına da kendine de bunu yapma
Mmss mehmel54 of umarım geçer. Çünkü böyle bende çpk zorlanıyorum. Lohusalığı zaten çok ağır geçirdim. Ama elimde değil bu içimde ki dürtülere engel olamıyorum
mehmel54 Mmss seni çok iyi anlayabiliyorum bende sonradan öyle olmuştum ama tabi benimki çok fazla şekilde değildi ama geçiyor merak etme annelik iç güdüsü gayet normal
Mmss gmz5555 hasta olacak diye ödüm kopuyor mesela. Çocuk bu yani sonuçta tabiki hasta olucak bunun bilincindeyim aslında ama içimi susturamıyorum. Mesela 3. Ay aşımızı olucaz daha şimdiden ya ateşi olursa diye düşünmeye başladım.bu kadar düşünmek beni çok yıpratıyor
Mmss Merid-1798 en korktuğum şey de zaten o. Kötüyü çağırmak. Elimden geldiğince kendimi rahatlatmaya çalışıyorum. Annelik delilikmiş gerçekten onu anladım.
Avera Zamanla azalıyor. Benim kızım 3 yaşında ve ben de aşırı takan biriydim. Terapi aldım. Kaygı bozukluğu yaşıyordum biraz olsun azaldı ve kızım da şu an daha sakin çok şükür. Sizin kaygınız olduğu gibi çocuğa yansıyor ne yazık ki. Umarım kısa zamanda atlatırsınız
gmz5555 Mmss iyi düşün iyi olsun annesi bu sefer kendini yıpratırsın o daha kötü sen iyi olcanki bebisinde senle iyi olsun anne psikolojisi çok önemli
heygorl Mmss Çok normal hisleriniz ilk iki yıl anne beyniyle bebek bütünleşiyor çünkü öyle olmasa bebeği hayatta tutmak zorlaşır o kadar uykusuzluğa açlığa tahammül nasıl edilir 😊 koruma içgüdünüz devam edecek ama daha normal seviyelerde olacak. Yine dayanamayacaksınız ama daha normal seviyelerde. Aşı olurken ben de ağlardım mesela o ağladığında hastayken artık daha güçlüyüm duygularım daha kontrollü. Zamanla oturacak. Siz hala lohusa sayılırsınız hormonal olarak da hissettikleriniz çok normal. Kötü hissetmeyin kendinizi
Minel-inannesi Mmss helikopter ebeveyn olursaniz cocugunuza iyilik değil kötülük yaparsiniz lafini duydugumdan beridir daha bi kontrol ediyorum kendimi. Cocuk bu duse kalka buyucek deyipte goz gore gore paldır küldür yuvarlanmasina goz yummuyoruz ama evde, parkta yururken kosarken oynarken dusuncede amannn diyip veryansin etmiyoruz. Cocuk bu hasta olur illaki ama goz gore gore hasta misafiri kabul etmiyoruz yada gitcegimiz evde hasta birisi varsa ziyeretimizi erteliyoruz.
Merid-1798 Mmss kesinlikle öyle. Ben kızım ağlıyor diye acile giderdim doktor bebek bu elbet ağlar derdi gerçekten öyle. Olabildiğince dua oku içine vesvese geldiğinde dua et. Seni rahatlatır canım
Minel-inannesi Mmss bide neyden korkarsan o olur derler ya. Normalde evimizde duz duvara tirmanir bisi olmaz kizima, babanesine gideriz o baslar ay dustu vay kafasini carpti diye surekli panik halinde oldugu icin cocugun basina onun evinde mutlaka bisi geliyo,🤷
Mmss Minel-inannesi buna inanıyorum gerçekten. Neyi düşünürsen başına o geliyor o yüzden kötü düşünmemeye çalışıyorum ama elimde olmuyor bazen
Mmss heygorl çok teşekkür ederim 🥹 annemi anne olunca çok daha iyi anladım. Endişelerin i kaygılarını. Gerçekten çok farklı bir psikolojiymiş
nursnmh Mmss malesef bende öyleyim 2 aylik bebegim hapşırsa sorguluyorum takintili oldum resmen 1 gün kakasini yapmasin canim cikiyo gibi oluyorum co zor gerçekten InşAllah geçer
Merid-1798 Mmss kesinlikle ayrıca çocuk bunlar hangimiz hasta olmadan düşüp kendimizi yaralamadan büyüdük ki. Elbette bunlar olacak. Ama siz düştüğünde hasta olduğunda panik olursanız evladınız o kadar huzursuz olur. Akışına bırakın Rabbim şifasız hastalık vermesin inşallah. Benimde tek düşüncem dışarıda ki cani acımasız kötü insanlara karşı kızlarımı nasıl korurum 😟