nursnmh öncelikle ben 21 yaşında olduğum için herkes yapamam bakamam sandı ama bebeğinizi sizden iyi kimse bakamaz herkesin bi boş laflarını umursamayın geceyi gündüzü mü bilir 2 aylık bebek dediler öğretirsen öğreniyor şimdi ilk 1 hafta sabah 7 -8 gibi uyandırdım ilaçlarını verdim üstünü altını değiştirdim karnını doyurdum oyun oynadım 12 gibi geri uyutmaya çalıştım bu arada gece loş ışıkta az sesli ortamda gündüz ışıkta tv sesinde uyutuyorum kızlar herneyse uyumasa da zorla uyutmaya çalışın 2 saat uyuttum geri utanacağı şekilde rahatsız olacağı şekilde yatağını felan kımıldattım uyandı aynı şekil altını değiştirdim karnını doyurdum 2 saat daha oyun oynadım geri uyutmaya çalıştım uyudu zorla da olsa 10 dakika da olsa uyusun oyansın karnı toksa bişey vermeyin ama altını değiştirin ve mutlaka ilgisini çekecek oyun oynayın babası geldi işten onlar oyun felan oynadılar saat 9 da uyutmaya başladım 12 ye kadar sürüyordu ilk zamanlar sonra hergün bunu rutin haline getirdim ama gece 3 de de uyuduğu oldu sabah 7 de mutlaka uyandırdım böyle böyle şuan gündüzleri ayağımda sallıyorum akşam desteksiz kendi uyuyor kimseyi dinlemeyin ayağa alışır bilmem ne alışırsa alışsın benim çocuğum kimseyi ilgilendirmez çok şükür kendi desteksiz de uyuyor nasıl alıştırırsan öyle gider