flowers22 aslında 4 yaş saçma korkuların edinildiği zaman ,bizimki de karanlıktan aşırı korkar oldu mesela ,kendince bir korku ediniyorlar ,normalde sağlıkla ilgili kitapları çok sever organları beraber incelerdik hatta kreşte de tek tek organları incelemislerdi dokunmustu hepsine eldivenle geçen ona çok güzel bir kitap aldım beraber okuruz ilginç bilgiler vardı ,kendisi incelerken iskelet resmi görmüş şimdi de yeni fobimiz hem karanlık hem de iskelet, oysaki deli gibi iskeleti inceliyordu bu hangi kemik filan diye , geçici bir dönem oldugunu düşünüyorum üstüne gitmemekte fayda var zamanla azalacaktır sadece yureklendirmek lazım