Melisayda Kimler pazartesiyi beklemeden yarından benimle başlıyor ✋️✋️ Kızımın doğum gününe 33 gün hedef -5
Jeliboonn Melisayda ayyy neler yapıcaksın bende kilo almışım 77yim 😭😭 chia tohumu duydum bununla ilgili başlık atmak istiyorum faydasını gören var mı diye
Bolmayonezlitavukdoner Melisayda yok bozdum keşke devam ede bilsem yeniden gerçekten öyle rahatlıyorki mide bağırsaklar göbek düm düz oluyor
Melisayda @Bolmayonezlitavukdoner o hissi çok iyi bilirim -18 kg vermiştim o zamanlar evlenince bebek falan derken aldım şimdide veremiyorum doğum kiloları bile gidemedi daha
gmz5555 Melisayda kız kilom yok göbeğim var 53 kiloyum ama göbek var karbonhidratları biriktirdim göbekte 😂😂😂
Melisayda @Jeliboonn şekerli gıdalar, pilav, makarna gibi şeylerden uzak duracağım sabahları aç karnına elma sirkeli su. Akşamları protein ağırlıklı beslenme günde 2 öğün acıkırsam arada bir meyve, yeşil çay, ceviz vs.
Melisayda @gmz5555 göbek için karbonhidratı kesmen lazım fazlası oraya depo oluyor benimde basen varrrr off ya illa bir çıkıntı 😂😂
gmz5555 Melisayda ben en güzeli çayı bırakayım daha mantıklı olur şeker Bi cayla kullanıyorum 😂psikolojikmen kendimi hazırlıyorum şuan😂
Melisayda @Jeliboonn evet ama tok tutuyor bence ben çok koyamam ama azcık damlatsak yeter 😂 Chia bende merak ediyorum bu arada sabahları suyun içine koyup içiyorlar
oglumubeklerken Merhabalar süreç nasıl gidiyor acaba? Bende geçen yıl Eylül ayından ramazan sonuna kadar diyetisyen desteği ile diyet yapıp 37 kilo verdim sonrasında diyetisyene düzenli gitmeyi bıraktım yaz boyu da heo 1 2 kilo al ver şeklinde ilerledim ama şu son dönem de kendime hiç hakim olamıyorum yine abur cubura saldırmaya başladım. Kahvaltıya kadar sorun olmuyor güzel de bi kahvaltı ediyorum ama sonrasında sürekli birşeyler yemek istiyorum abur cubur tarzı. Bugün itibari ile şekersiz 21 gün dedim ve başladım inşallah devam edebilirim sonuna kadar. Birbirimizi motive edelim ☺️